Contact: Tina Mardla
Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
okt
Nyköping Öster
Sverige
Sweden

Great after work activity in London - Escape game ...

Hejsan,

Nu har det varit lååångt uppehåll för våra gemensamma AW. Men nu tänkte vi smyga igång lite igen. Dock med stor respekt för covid -19 såklart och att var och en av oss tar stort ansvar mot varandra.

Välkommen på Rotary After Work på Scandic Voyage torsdagen den 8/10 mellan 17-19. Klubbmästarna har gemensamt ordnat att vi ska få möjligheten att ses lite oftare.
Observera att nu kommer våra AW alltid att vara första torsdagen i varje månad. (Dock inte i oktober som är andra torsdagen.) Ingen föranmälan krävs och du väljer själv om du vill äta en bit mat eller om du bara vill stanna till o ta ett glas. Kan du inte prick kl 17, kommer du när du har möjlighet.

Kommande datum är:
Torsdag 5/11 och 3/12

Välkomna önskar

Tina Mardla, Lisa Säther, Maria Sjöberg Eva Asthage

PS! Kom ihåg att du inte behöver anmäla dig! Du är välkommen även utan anmälan!