Contact: Jan-Eric Larsson
Fee:
100,00 kr
Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
aug
Nyköping Öster
Odd Fellowhuset
Odd Fellows Gränd 1
Nyköping, Sverige 61132
Sweden

Bäste Rotarykamrat!

Du som redan anmält dig, kan naturligtvis bortse från denna påminnelse.

Vill påminna Dig om inbjudan du fick för en vecka sedan till vårt första lunchmöte för hösten  - nu på måndag den 31/8 !

Inbjudan skickades kopplat till vårt nya kommunikationssystem Club Runner (CR) och Du är en av dom som ännu inte anmält Dig till lunchmötet.

Eftersom vi fortsättningsvis vill ha en anmälan till lunchen  - så om Du avser komma anmäl dig ”online” i CR och bekräfta din anmälan.

Alternativt svarar Du på detta mail om Du kommer. Du som anmäler Dig betalar lunchen = 100 kr via swish på nr 123 0821 884

Väl mött !

Rotary Nyköping-Öster.emf

Jan-Eric Larsson

President 2020-2021

janeric@adoer.se

0766 145805

Styrelsen har noga övervägt beslutet att återuppta våra klubbluncher med hänsyn till dom riktlinjer som gäller i Coronatider.

Nu bjuder vi in till vårt första lunchmöte med syfte att träffa varandra och med ett program inriktat på presentation av pågående aktiviteter
inom Rotary och klubben i synnerhet.

Det första mötet efter uppehållet blir annorlunda - vi anpassar oss självklart till gällande restriktioner och inför ett antal riskreducerande åtgärder.
Håller avstånd, borden dukas glesare, ökade hygienkrav (handsprit) servering vid borden och inte minst ”eget ansvar”.

Vi ser fram emot att mötas igen och behöver få svar på om Du avser komma till vårt första lunchmöte inför hösten.
Du anmäler dig på länken i inbjudningsmailet, i mobil-appen, eller via klubbwebben (inloggning krävs).

Väl mött
Jan-Eric Larsson