Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
nov
Nyköping Öster
Sverige
Sweden

Inbjudan till möte med yrkesverksamma i Nyköping Öster Rotaryklubb

Inställt möte tills vidare p g a rådande Coronasituation!

Du behövs för att forma klubbens framtid!

Trots pandemitider har vi i klubben försökt varit offensiva och hittills haft 7 klubbluncher, i huvudsak med föredrag från våra egna yrkeskunniga medlemmar. Närvaron från de yrkesverksamma i klubben har dock varit låg och det är därför jag vänder mig just till Dig.

Min ambition som ny president i klubben är att vår klubb skall ha ett attraktivt nätverk av yrkesverksamma. Självklart skall vi också ha vassa inspirerande föredrag och det skall serveras god mat. Samtidigt är jag övertygad om att många av oss som inte längre är yrkesverksamma, har en erfarenhet som kan bidra till intressanta diskussioner.

Men Du behövs…. dels för att Rotarys kärnverksamhet är möten i ett intressant yrkesvätverk, men att Du också är en resurs som förutom klokhet bidrar med värden, där vi som klubb kan leva upp till vårt sociala och humanitära engagemang.

Jag skulle uppskatta mycket om just Du vill avsätta en stund - tidig kväll

den 12 november kl 17-19 och ansluta till övriga yrkesverksamma inom vår Rotaryklubb på Elverket Café Nyköping. Klubben bjuder på ett glas vin/öl och vi har en diskussion om hur vi på bästa sätt skall forma klubbens framtid och vilka tankar, idéer och önskemål Du kan bidra med.

Väl mött och bekräfta din anmälan på ClubRunners/Hemsida

Hälsar

Jan-Eric