Hej Rotaryvänner

Denna resumé är speciellt tillägnad Er som inte har möjlighet att närvara vid våra digitala möten.

Medlemsläget
I pandemitider har Rotary haft fokus på att behålla sina medlemmar. Vår klubb kan glädjande konstatera att vi inför år 2021 behåller alla våra 55 medlemmar inklusive vår hedersmedlem Ingemar Linné.

Digitala  klubbmöten
Digitala möten fungerar bra även om vi saknar dom fysiska mötena. 15 digitala möten hittills har gett oss vana och nya erfarenheter. Vi har god framförhållning på föreläsningar och program. I dagsläget är måndagarna fulltecknade tom hela mars.

ClubRunner (CR)
Vi har en målsättning att huvuddelen av våra medlemmar skall kunna använda CR för "vardagsbruk". Mao förstå och hålla sig uppdaterad på vad som händer i klubben. Därför inleder vi inom kort en utbildning som POA och Anders leder.

Ekonomin i klubben
Vår skattmästare Lisa Säther har full koll på klubbens ekonomi. Medlemsavgifterna betalas in mangrant och den senaste resultatrapporten visar på en god ekonomi.

Lokala projekt som gör gott
Klubben strävar ständigt till att leva upp till sitt humanitära engagemang. Inom kort startar vi ytterligare lokala projekt som ökar vår synlighet i Nyköping.

Kommande program
Listan till höger visar kommande program - anmäl Dig via din CRapp i mobilen

Var stolt över att Du tillhör en klubb
som brinner för att förbättra vårt samhälle och göra livet